Popular Posts

Wednesday, May 2, 2012

Krvava Bosnska Stvarnost - Update


Reagovanje na tekst “U susret ovogodišnje ANZAC – parade –četnici će opet ponosno marširati’objavljenog u Ponedjeljak, 23 Travnj 2012 u 18:22.

Autor originalnog teksta: Gospodin Nadan Filipović

Tekst obajvljen na Web stranici: www.bosnjackooko.com

Krvava Bosnska Stvarnost

PUTEVI STRANPUTICE

Update 03 Maj 2012

Iskreno govoreci, ocekivajuci sve moguce vrste problema, nisam ni slutio da ljudska skolonost manipulaciji moze da dosegne sledeci nivo.
U 00.12 casova 3 maja, probudio me telefonski poziv kolege sa posla koji je inace po nacionalnosti Bosnjak Musliman i sa kojim sam izuzetno dobar. Mogu slobodno reci za gospodina Delalica, s obzirom da mi je dao dozvolu da koristim njegov indetitet, da smo postali izuzetno dobri prijatelji. Naravno nisam ni slutio cemu ce vodti taj razgovor.
Misleci da se radi o nekoj hitnoj stvari vezanoj za posao i s obzirom da je za sutra ujutru predvidjen bitan poslovni sastanak, prihvatio sam telefonski poziv, nakon cega je usledilo pitanje – “...da li je tacno da sam tvrdio u tekstu da je pokojni Predsednik Republike Bosne i Hercegovine Alija Izetbegovic bio optuzen i boravio u Hagu pred Sudom za Ratne Zlocine pocinjene na podrucju Bivse SFRJ u Hagu. Moram napomenuti da je gospodin Delalic bio upoznat sa onim sto se desava u pogledu ove razmene misljenja.
Potpuno zatecen tom tvrdnjom bio sam sokiran jer to nigde, napominjem ama bas nigde u tekstu nije stajalo niti stoji a u sto se svi sami mogu uveriti.
Iskreno govoreci, ako se gospodin Filipovic ili neko drugi posluzio tim gafom ne preostaje mi nista drugo osim da ostatak materijala obajvim samo na svom blogu jer onda sa takvim ljudima zaista nemoguce uspostaviti bilo kakvu vrstu ljudske i profesionalne komunikacije.
Zato sam odlucio da od ovog trentka prestali deo materijala preusmerim samo na svoju stranicu o cemu sam i obavestio gospodina Filipovica.
Dakle i pored najbolje volje da stvarno uspostavimo neki normalni nivo komunikacije, ocito to nece biti moguce. Iskreno, da li su navodi tacni ili, ko je to uradio, da li se radi o hakovanju, pogresnom tumacenju ili necemeu sasvim desetom, namam nameru da istrazujem ni u ludilu, s obzirom da se dovodnje sagovornika u takvu situaciju granici sa zdravim razumom.
Iostovremeno, ono sto sam obecao, kao i uvek do sada, ispunit cu do kraja. To je jedini moguci nacin da ono sto je zapoceto bude privedeno kraju sa moje strane na korektan i profesionalan nacin.
Istovremeno, sa velikom dozom razocarenja, jedino sto mogu reci jeste da mi je u neku drugu i drago sto se ovo desilo, s obzirom na cinjenicu da je ovaj najnoviji potez kojim se neko posluzio samo dodatna potvrda sve onoga sto sam vec do sada rekao u objavljenom materijalu.
Ja se nikada nisam sluzio ovakvim manipulacijama i to necu ciniti ni od sada. Istovremeno pozivam sve citaoce da se sami uvere da li govorim istinu ili ne .

00.50 Am 03 Maj 2012.




No comments:

Post a Comment